Relacje społeczne
Luty 14, 2017
Szczyrk i jego atrakcje
Luty 16, 2017

Jedz dobrze. Zapewnienie, że dostajesz wszystkie witaminy i minerały organizmowi pomoże ci rosną do pełnej wysokości. Weź dodatek skierowany do grupy wiekowej z śniadanie każdego ranka, a próby włączenia niektórych pokarmów w diecie. Oto kilka konkretnych propozycji:Upewnij się, aby wziąć w obfitości węglowodanów i kalorii, za to jest miejsce, gdzie ciało zyskuje swoją energię do wzrostu.

Dużo wapnia (znaleziono w produktach mlecznych i zielonych warzyw). Wapń wspomaga wzrost kości, a może pomóc w zapobieganiu osteoporozie. Biorąc 500 mg niacyny wykazały znaczne zwiększenie poziomu hormonu wzrostu tylko wtedy, gdy przyjmowany był na pusty żołądek. Uzyskać wystarczającą ilość witaminy D (które można uzyskać poprzez spożywanie ryb, lucerna lub grzyby lub spędzając dużo czasu na słońcu). Witamina D pobudza wzrost kości i mięśni u dzieci, a niedobór wykazano zahamuje wzrost i powodują przyrost masy ciała u nastolatek.

Jeśli nie lubisz ryb, należy rozważyć uzupełnienie oleju oczyszczony rybny (oczyszczający usuwa rtęć).Weź w wielu białek (z mięsa, jajka, tofu lub roślin strączkowych). Białka stanowią zasadniczy budynku blok organizm potrzebuje, aby się rozwijać. Co najmniej jeden (korzystnie dwóch) posiłków dziennie powinien zawierać wysokiej jakości białka. Up spożycie cynku (ostrygi, czekolada, orzechy ziemne, jaja, groch, szparagi i suplementy).

Niedobór cynku może spowodować zahamowanie wzrostu u dzieci. Najlepszym sposobem, aby upewnić się, że spełniają organizmu dziennego zapotrzebowania jest w drodze witamin lub suplement, który zawiera cynk. Jedz w regularnych odstępach czasu. Należy jeść 3 posiłki dziennie, małe przekąski między śniadaniem i obiadem i lunch i kolację. Spróbuj zaplanować te wydarzenia mniej więcej w tym samym czasie każdego dnia.

Comments are closed.